حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 72 تعداد نوشته های امروز : 0×
پیام تسلیت اعضای شورای اسلامی شهر رازمیان و شهردار شهر رازمیان  به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد.
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
شناسه : 847
9

    پیام تسلیت اعضای شورای اسلامی شهر رازمیان و شهردار شهر رازمیان  به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد. بسمه تعالی هر سال فرارسیدن نیمه خرداد یادآور روز وداع و به ماتم نشستن ملتی در سوگ فراق جانگداز و جانکاه محبوب خویش و همچنین […]

ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی
پ
پ

 

 

پیام تسلیت اعضای شورای اسلامی شهر رازمیان و شهردار شهر رازمیان  به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد.

بسمه تعالی
هر سال فرارسیدن نیمه خرداد یادآور روز وداع و به ماتم نشستن ملتی در سوگ فراق جانگداز و جانکاه محبوب خویش و همچنین آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ است که با تأسی از مولای خود حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و با لبیک گفتن به رهبری فرزانه و صدیق از سلاله پاک پیامبر(ص)، با نثار خون خویش، نقطه عطفی را در آغاز انقلاب اسلامی و  خیزش اسلام خواهانه نوید دادند و افق های روشن پیروزی در برابر رژیم‌‌های طاغوتی استبدادگر وابسته به استعمار را برای ملت‌های مستضعف جهان ترسیم نمودند. اینجانبان ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت جانسوز و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بر ملت شریف ایران و رهروان ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی را تحت فرامین و منویات رهبر فرزانه انقلاب و پاسداری از آرمانهای والای آن را، از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.

✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر  رازمیان.
https://eitaa.com/shahrdariRazmian
www.razmiancity.ir

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.