حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 72 تعداد نوشته های امروز : 0×
پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رازمیان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت
۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱
شناسه : 901
9

پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رازمیان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت ✍ به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رازمیان: در پیامی مشترک شهردار  و اعضای شورای اسلامی شهر رازمیان فرارسیدن عید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را تبریک گفتند […]

ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی
پ
پ
پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رازمیان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت
✍ به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رازمیان: در پیامی مشترک شهردار  و اعضای شورای اسلامی شهر رازمیان فرارسیدن عید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را تبریک گفتند ؛ متن پیام به شرح زیر است
بسم الله الرحمن الرحیم
عید سعید قربان باشکوه ترین و زیباترین جلوه تعبد و اطاعت در برابر معبود و عالی‌ترین مرحله بندگی و عبودیت به درگاه حضرت باری تعالی است،جامعه اسلامی برای خنثی كردن توطئه‌های تفرقه افكنانه‌دشمنان، نيازمند اتحاد، همدلی و يكپارچگی است كه ايام مباركی همچون عيد قربان می توانند مظهر اين وحدت باشند.
عید قربان ، عید رهایی از تعلقات است ، رهایی از هر آنچه که غیرخدایی است. در این روز حج‌گزار، اسماعیل وجودش را، یعنی هر آنچه بدان دلبستگی دنیوی پیدا کرده قربانی می‌کند تا سبکبال شود.
اینجانبان فرارسیدن موسم رستگاری حج و اعیاد بزرگ و خجسته قربان، غدیر و دهه امامت و ولایت را به تمامی مسلمانان جهان بخصوص مردم فهیم و ولایت مدار شهر رازمیان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم که همگان از برکات معنوی این ایام بهره‌مند گردیم.
✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر  رازمیان.
https://eitaa.com/shahrdariRazmian
www.razmiancity.ir

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.