حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 72 تعداد نوشته های امروز : 0×
پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رازمیان به مناسبت هفته بسیج
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
شناسه : 1024
2

پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رازمیان به مناسبت هفته بسیج ✍به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رازمیان: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رازمیان طی پیامی، هفته بسیج را به تمامی مردم بسیجی و ولایت مدار شهر رازمیان تبریک گفتند. متن پیام به شرح زیر است 🔸در دوره های […]

ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی
پ
پ

پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رازمیان به مناسبت هفته بسیج

✍به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رازمیان: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رازمیان طی پیامی، هفته بسیج را به تمامی مردم بسیجی و ولایت مدار شهر رازمیان تبریک گفتند. متن پیام به شرح زیر است

🔸در دوره های مختلف انقلاب اسلامی ایران، از آغاز تاکنون هرگاه که نیروی وحدت،  همدلی و همراهی مردم در مسیر مقابله با مشکلات و یا رشد و توسعه کشور قرار گرفت، قدرت لایزال الهی نیز پشتیبان آن بود و اوج این حرکت عظیم، خالص و مردمی که با عشق به ذات باری تعالی و پیروی از رهبر کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت در بسیج مردمی مستضعفین ایران اسلامی تجلی پیدا کرد تا با جان خویش از میهن اسلامی مان حراست و پاسداری کنند.

🔸بی تردید شکل گیری بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی در پنجم آذرماه سال ۵۸ یکی از نقاط عطف تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بود تا شور انقلابی، ساده زیستی، صفا، صمیمیت، ایثار، گذشت و ایمان سرشار و تقوای الهی را در قالب بسیج باز تعریف کند و آن را به یک خواست عمومی در دفاع از آرمان های متعالی انقلاب درکنار مردم تبدیل کند.

🔸اینجانبان ضمن تبریک آغاز هفته گرامیداشت بسیج مستضعفین به تمامی بسیجیان،مخصوصا بسیجیان شهر رازمیان پایداری در راه حفظ ارزش ها  که حاصل رشادت های شهدا، جانبازان و آزادگان برای سربلندی ایران اسلامی است را آرزومندیم.

✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر  رازمیان.

https://eitaa.com/shahrdariRazmian

www.razmiancity.ir

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.