حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 72 تعداد نوشته های امروز : 0×
دیدار با سرپرست اداره آموزش و پرورش الموت غربی
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۱۸
شناسه : 978
5

به مناسبت انتصاب سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش الموت غربی ، مدیریت شهری شهر رازمیان با وی دیدار نمودند. به گزارش روابط عمومی شهرداری شهر رازمیان  -گفتنی است با انتصاب حسن سیاهکالی مرادی به عنوان سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش الموت غربی ، مهندس رضا کاظمی، شهردار شهر رازمیان با همراهی اعضای شورای اسلامی […]

ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی
پ
پ
به مناسبت انتصاب سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش الموت غربی ، مدیریت شهری شهر رازمیان با وی دیدار نمودند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری شهر رازمیان  -گفتنی است با انتصاب حسن سیاهکالی مرادی به عنوان سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش الموت غربی ، مهندس رضا کاظمی، شهردار شهر رازمیان با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر، پرسنل شهرداری باحضور در این اداره، ضمن آرزوی موفقیت انتصاب ایشان را تبریک گفتند.
مهندس رضا کاظمی در این دیدار با تاکید بر لزوم همکاری و هم افزایی مجموعه آموزش و پرورش و شهرداری ها و اعضای شورای اسلامی، ابراز داشت : امروز لازم است علاوه بر حوزه عمرانی در زمینه آموزش، مهارت های زندگی به خانواده ها و دانش آموزان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی همکاری های موثر صورت پذیرد.
در این دیدار مهندس رضا کاظمی شهردار شهر رازمیان با اشاره به نقش بسیار اثرگذار معلمین در تعلیم و آموزش یک جامعه گفت : تعهد ، فداکاری ، دلسوزی ، تخصص و پشتکار وایثارگری تنها جزیی از صفات بارز معلمی است که عشق و علاقه و استعداد و انسانیت در آن نهفته است و هر انسانی مهر و محبت یک معلم را در طی زندگی خود تجربه می کند و به آن مدیون است.
✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر  رازمیان.
https://eitaa.com/shahrdariRazmian
www.razmiancity.ir

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.