حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 72 تعداد نوشته های امروز : 0×
پیام تبریک سرپرست شهرداری به مناسبت عید نوروز
۰۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
شناسه : 756
6

مهندس محسن بخشی سرپرست شهرداری رازمیان در پیامی فرا رسیدن عید نوروز و بهار طبیعت را به شهروندان شهر رازمیان تبریک گفت به نام او که مهر آفرید و مهربانی را و خود مهربانترین مهربانان است . یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی […]

ارسال توسط :
پ
پ

مهندس محسن بخشی سرپرست شهرداری رازمیان در پیامی فرا رسیدن عید نوروز و بهار طبیعت را به شهروندان شهر رازمیان تبریک گفت

به نام او که مهر آفرید و مهربانی را و خود مهربانترین مهربانان است .

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

عید نوروز سال ۱۴۰۲ را در حالی آغاز می‌کنیم که با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان اتصال می‌یابد. خداوند متعال را شاکریم که توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ما ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.

در سالی که گذشت پروردگار متعال فرصتی ارزانی داشت تا با همدلی و همزبانی پرسنل شهرداری رازمیان در مسیر ایجاد رفاه شهروندان و توسعه و آبادانی شهر گام برداریم.

امیدواریم در سال جدید نیز با تداوم برنامه‌های تحول‏ آفرین و تلاش و حمیت خانواده شهرداری ، چشم‏ انداز روشنی را در پیش رو داشته باشیم.

اینجانب حلول دل انگیز فصل بهار و موسم شکفتن طراوت حیات از شاخسار طبیعت را به تمامی شهروندان فهیم و تلاشگران شهرداری رازمیان تبریک عرض نموده از درگاه ایزد منان، سالی سرشار از تکاپو، آرامش و سربلندی آرزومندم.

محسن بخشی

سرپرست شهرداری رازمیان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.