حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 72 تعداد نوشته های امروز : 0×
همدلی اعضای شورای شهر نقش مهمی در رفع مشکلات مردم دارد
۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۶:۵۲
شناسه : 616
7

‍ همدلی اعضای شورای شهر نقش مهمی در رفع مشکلات مردم دارد 🔰صالحی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین در دوره آموزشی منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر های رازمیان و معلم کلایه ضمن تبریک به منتخبین و آرزوی موفقیت برای آنان، خاطر نشان کرد: خدمت به مردم باید اولویت کاری شوراها باشد […]

ارسال توسط :
پ
پ

‍ همدلی اعضای شورای شهر نقش مهمی در رفع مشکلات مردم دارد

🔰صالحی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین در دوره آموزشی منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر های رازمیان و معلم کلایه ضمن تبریک به منتخبین و آرزوی موفقیت برای آنان، خاطر نشان کرد: خدمت به مردم باید اولویت کاری شوراها باشد و با همدلی، انسجام و یکصدایی در همه امور، مشکلات مردم را از مسئولان استان مطالبه نمایند.

🔹وی در ادامه افزود: شورای شهر باید تلاش نمایند تا به رغم تمام اختلاف نظرات موجود، مشکلات شهری را به بهترین نحو برطرف نموده و پاسخ مناسبی به اعتماد شهروندان بدهند.

🔹صالحی انتخاب شهردار متعهد، متخصص و کارآمد را اصلی‌ترین خواسته مردم از شورای اسلامی شهر دانست و افزود: شورای شهر موظفند شهردار آشنا و مسلط به مسائل شهری ، دارای انگیزه و قدرت برقراری ارتباط با بدنه شهرداری و تعاملات اجتماعی و مدیریت دولتی انتخاب نمایند.

✅ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رازمیان.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.