حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 72 تعداد نوشته های امروز : 0×
دیدار اعضای شورای شهر رازمیان با دکتر محمد بیگی
۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۷:۰۴
شناسه : 627
7

ضرورت تقویت زیرساخت های رازمیان ♻️افزایش بودجه شهرداری رازمیان را از وزارت کشور پیگیر هستیم 💢دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم فهیم قزوین، آبیک و البرز در دیدار با اعضای جدید شورای اسلامی شهر رازمیان، ضمن تبریک انتخاب آنها برای این مسئولیت، گفت: شورای شهر رازمیان وظیفه سنگینی را در حوزه پیگیری معضلات و مطالبات این […]

ارسال توسط :
پ
پ

ضرورت تقویت زیرساخت های رازمیان

♻️افزایش بودجه شهرداری رازمیان را از وزارت کشور پیگیر هستیم

💢دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم فهیم قزوین، آبیک و البرز در دیدار با اعضای جدید شورای اسلامی شهر رازمیان، ضمن تبریک انتخاب آنها برای این مسئولیت، گفت: شورای شهر رازمیان وظیفه سنگینی را در حوزه پیگیری معضلات و مطالبات این منطقه بر عهده دارد. قطعا ما نیز به عنوان خادم مردم در کنار آنها هستیم تا زیرساخت های این منطقه ارتقاء یابد.

🔶خوشبختانه در سایه همدلی و وحدت بین مسئولان استانی و مجمع نمایندگان، مرکز جامع خدمات سلامت رازمیان شبانه روزی شد که این یکی از مطالبات به حق مردم در منطقه به شمار می رفت و گامی بلند در راستای محرومیت زدایی در حوزه سلامت و کاهش دغدغه های بیماران در منطقه بود.

🔶با توجه به اینکه بودجه شهرداری در شهرهای کوچک کفاف مطالبات و مشکلات این شهرها را نمی دهد، موضوع افزایش بودجه شهرداری های کوچک از جمله رازمیان را از وزیر کشور پیگیری خواهم کرد تا مساعدت لازم در این زمینه انجام شود. با این حال شهردار و اعضای شورای این شهرها باید پیگیر راهکارهای لازم و جدید برای خودکفایی بودجه شهرداری باشند.

🔶کاهش محرومیت در این منطقه، بهبود راه های روستایی این منطقه، مشکلات حوزه بهداشت و درمان و ضرورت افزایش خدمات سلامت محور در این حوزه، ارتقاء الموت در تقسیمات کشوری، انجام لوله گذاری آب کشاورزی، پیگیری باقیمانده آسفالت جاده قزوین -بهرام آباد -رازمیان، تقویت زیرساخت‌های بوم‌گردی و گردشگری، استقرار ادارت مختلف از جمله ورزش وجوانان، مسکن، راهداری، هلال احمر، پیگیری ساختمان اورژانس، اختصاص آمبولانس و ماشین آلات سبک و سنگین برای این شهر و استقرار پایگاه هلال احمر از جمله مطالباتی است که پیگیر آن هستیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.